ניקוי שטיחים בבית הלקוח

אין טוב יותר משירות שמגיע עד אלינו! בשנים האחרונות עדים אנו לשינוי עצום בתחום השירות והאפשרויות השונות לקבלו בביתנו, במשרד או בעסק. במיוחד כאשר מדובר בשירות ניקוי של ריהוט כבד או שמא שטיחים בכל גודל אשר יהיו, הרי שאין צורך לגשת למכבסה או שמא לסחוב את השטיח אל מחוץ לבניין על מנת לנקות אותו, כיום יש פתרון פשוט, מהיר ויעיל – ניקוי שטיחים בבית הלקוח

חברת נקי שירותי ניקיון ואחזקה מאפשרת לקהל לקוחותיה ליהנות משירותי ניקוי שטיחים בבית הלקוח לצד מגוון שירותים נוספים תחת מטריית שירות אחת, הכוללים בין היתר: ניקוי ספות בבית הלקוח, ניקוי שטיחים מקיר לקיר, ניקוי חלונות בירושלים והסביבה, ניקוי שטיחים וריפודים, ניקוי לאחר שיפוץ בירושלים ועוד..

כלל השירותים ניתנים תוך הקפדה ממוחלטת על פרמטרים חשובים ומהותיים לתחום הניקוי הכוללים :

  • זמנים מהירים – עמידה בלוחות זמנים והגעה מהירה אל בית הלקוח הינה פרמטר לו מתחייבים אנו בכל שירות ניקוי כזה או אחר, שכן מבינים אנו את הצורך של לקוחותינו בכך.
  • מכשור חדשני וחומרי ניקוי יוקרתיים – כלל המכשור שעומד לרשות נציגי שירות הניקוי הינו מכשור חדשני ומתקדם המאפשר עבודה יעילה ומקצועית בפחות זמן וביותר תוצאות ניקוי מעולות. בד בבד נעשה שימוש בחומרי ניקוי העומדים בתקנים מחמירים של בטיחות ואיכות, לצורך שמירה על איכות הריהוט והשטיחים בבתי לקוחותינו.
  • מחירים הוגנים – כלל שירותי הניקוי של חברת נקי מתבצעים באופן מקצועי ומהיר אך בד בבד שומרים אנו על מתן מחירים הוגנים התואמים את סוג שירות הניקוי ללקוחותינו.
  • שביעות רצון מלאה – לקוחותינו יודעים כי לא נצא משום שירות ניקוי שטיחים טרם נקבל פידבק חיובי מהם! שהרי החשוב לנו מכל הוא שכל לקוח ייהנה משירות אדיב ומקצועי עד לכדי שביעות רצונו המלאה.

Happy family of four laying on carpet at home[/caption]